Sidor

onsdag 28 september 2011

Vad jag gillar

Om det nu blir Västertorpshallen som det lutar åt just nu så är det något av dessa pass jag skulle kunna tänka mig:

  • BODYATTACK® En högintensiv intervallträningsklass där atletiska aerobicrörelser kombineras med styrka, och stabilitetsövningar.
  • Box En klass med slagkombinationer som är inspirerad av boxning.
    Klassen innehåller styrka. Kickar kan förekomma.
  • Multi/Multi cirkel  Vi tränar funktionellt i form av styrka,
    stabilitet, kondition och spänst.
  • Spinn Intervallbaserad gruppträning med flera pulstoppar under konditionsdelen. Bestäm intensiteten själv!
  • BODYPUMP® Styrketräning i grupp för hela kroppen.
  • Core/Core boll Stabilitetsträning för mage och rygg, inkl balans (Core kan vara en förkoreograferad konceptklass).
  • MRB Här tränas muskelgrupperna mage, rumpa och ben funktionellt
  • Aqua-Duo En utmanande vattenklass där vi tränar kondition styrka och balans med hjälpa av olika redskap både på grunt och djupt vatten.
  • Pilates Övningarna stärker bålen, förbättrar hållningen, medvetandegör andningen, ger ökad flexibilitet och kroppskännedom.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande. Har du beslutat vad det blir?
    Du verkar gilla hård träning:)

    SvaraRadera
  2. Nä, jag har inte bestämt mig. :(

    SvaraRadera