Sidor

torsdag 1 september 2011

Sömnproblem och bristande motivation

Idag har det inte hänt så mycket. Har känt mig trött och orkeslös hela veckan. Anledningen till det är att jag sovit för lite hela veckan. Har problem med sömnen ibland. Det har bara blivit 4-5 timmar per natt den här veckan och det blir jobbigt efter ett par dagar. Ikväll kommer jag nog kunna somna tidigt hoppas jag. Annars orkar jag inte med morgondagen. Lägger mig för sent och sen när jag lägger mig kan jag ibland inte somna. Idag vaknade jag dessutom kl 04:30, somnade visserligen om men sov inte så bra de sista timmarna. Har också känt mig lite håglös och saknar motivation för saker. Visserligen är det mesta bättre än förra veckan, men riktigt bra är det inte. Hur får man tillbaka sin kraft och energi egentligen? Förutom sömn vet jag inte riktigt vad det är jag saknar.

Orkade inte laga middag som jag tänkt när jag kom hem från jobbet. Blev gårdagens rester till middag istället. Inget fel på det i och för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar