Sidor

fredag 2 september 2011

Gymmet imorgon


Imorgon ska jag göra come back på gymmet. Idag fick jag en instruktion av hur man justerar ställningen till bänkpressen av min inspirationskälla. Tack för det! Nu känns det iallafall bättre och jag tror nog att det kommer att kännas helt ok. Nu kommer jag antagligen vara mer eller mindre ensam på gymmet imorgon. I veckan som kommer måste jag nog vara tvungen att öva mig på att vara där tillsammans med lite mer människor också. Men en sak i taget, morgondagens pass först.

Jag har även fått de korrekta namnen på övningarna jag gör. Så här heter de:

Bänkpress
Axelpress
Sittande rodd
Benpress
Lårcurl
Situps
Omvända Ryggresningar

Imorgon ska jag skriva om hur det gick och hur det kändes.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar