Sidor

söndag 25 september 2011

Tröstäta

Den här helgen har jag ätit så fruktansvärt dåligt att det är som jag glömt allt jag lärt mig det senaste halvåret. Skäms så mycket att jag inte ens kan förmå mig att skriva vad jag ätit. Det jag dock inser av det här beteendet är det var så jag hade det förut. Jag tror att jag använde mat för att döva andra känslor. Ska jobba hårt på att detta inte ska få hända igen. Känns som jag kan ha gått upp si så där 10 kg över helgen. Har inte ens vågat ställa mig på vågen. : (

2 kommentarer:

  1. Bara att kämpa vidare; även om man tar steg bakåt så gäller det att komma tillbaka på banan igen så snart som möjligt. Så man förkortar sträckan tillbaka till punkten du nyss var.

    SvaraRadera
  2. Tack Mattias, jag ska kämpa vidare och försöka lära mig något av detta misslyckande.

    SvaraRadera