Sidor

torsdag 30 augusti 2012

Massage

Tog thaimassage första dagen på stranden. Det var jätteskönt, men lite hårt.

Idag var jag på ett ställe som mel och jo rekommenderade och tog oljemassage. Det var kanon men lite speciellt. De tog verkligen hela kroppen. Det ingick alltså bröstmassage. Men det var riktigt bra massage. Hon smörjde också in mig med dels tigerbalsam och dels nån väldigt kall bodylotion. Sen drog hon en massa i kroppen också. Det var verkligen avslappnande och bra. 50 kr kostade det för över en timme. Hur underbart som helst.

Lite senare gick till ett annat ställe, men där osade det mer sex. Inte alls lika bra massage och inte riktigt samma avkopplande miljö.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska testa för behandling imorgon.

Kanske oljemassage igen på det första stället och fiskspa? Vi får se.




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Min syrra fick samma, lite intressanta, bröstmassage i Indien. Värt ändå kanske?

    SvaraRadera
  2. Kan hålla med att thaimassagen är hård. Tycker inte att den är lite väl tuff för att ta den varje dag. Var själv i Thailand 2007, tog massage 10ggr på 14 dagar om jag minns rätt. Tyckte mycket om fotmassagen och den "vanliga".

    SvaraRadera
  3. Oljemassagen är kanon. Har hittat mitt favoritställe nu. Har vant mig vid bröstmassagen nu. :)

    SvaraRadera