Sidor

lördag 18 augusti 2012

Vaccinerad

Nu har jag tagit min andra Twinrix och den sista ska tas först om 6-12 mån. Blev inte alls stel i armen som förra gången när jag även tog stelkramp. Nu kändes det inget när jag tog den o inget efter.

Vaccinationen skedde i Hammarby Sjöstad och när jag var klar med den passade jag på att ta en promenad där. Är verkligen fint där. Tänker att jag gärna skulle vilja bo där, men är visst rätt svårt med p-plats och jag vill gärna kunna ha bil på ett smidigt sätt. Så nu funderar jag lite på Sickla istället. Eller det pendlar från dag till dag vad jag funderar på. Ska nog göra som Annika sa o skriva en plus o minus lista. Oavsett så blir det inget köp just nu. Först måste huset i Skåne säljas och sen kanske också nuvarande lägenhet innan jag köper nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar