Sidor

måndag 27 augusti 2012

Resan

Nu är det måndag och kl är ca 14:30 lokal tid. Vi kom fram igår kväll vid halv åtta. Då käkade vi, gick en runda på söndagsmarknaden. Jag åt kyckling paneng och lite senare pannkaka med banan och nutella på marknaden.

Sen gick sandra o Fredrik o la sig. Jag packade upp, gick em runda på stranden, drack singha på min balkong.

Sen duschade jag och gick och la mig.

Själva resan gick bra, men sex-sj timmars väntan i Bangkok var lite segt.

Idag har jag varit ute på en promenad, köpt en strandväska (prutade), hyrt moppe, kört till tesco och handlat, varit på marknaden och köpt jättegod frukt. Samt kokonötsolja som man kan ha på kroppen och i håret. Samt att det även skulle vara bra att svälja en matskedkokonötsolja 30 minuter innan man ska äta. Vet inte riktigt på vilket sätt det är bra? Nån som vet?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar