Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Tisdag

Idag gick jag upp vid halv tio och åt frukost på min altan. Köpte charterkaffe och åt yoghurt och supergod frukt.

Det var sol på förmiddagen så jag passade på att gå till stranden. Låg i solstol o lyssnade på musik och podcast. Efter ett tag kom två kvinnor och gav mig pedikyr. Så nu har jag babyfötter och fina naglar. Tog en liten simtur. Vid 12-tiden kom Sandra o Fredrik ner till stranden. De fick också sina fötter fixade.

Betalade boende o moppe idag. 22000 baht för 28 dygn för både boende och moppe. Det är väl ungefär 4500 kr tror jag. Mycket prisvärt. Boendet är bra. Städning varje dag. Lägger upp några bilder på boendet här.

Allt är bra, förutom att det är lite ensamt. Saknar nån att snacka med. Men det löser sig säkert. Bra för mig att relaxa lite antar jag.

Ikväll ska vi ut och äta med några australienare. Det blir ju skoj. :)
















- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde vara där o hålla dig sällskap!

    SvaraRadera
  2. Du reser väl inte ensam ju?

    SvaraRadera
  3. Amanda det önskar jag också. Nä jag reser inte ensam, men jag bor själv.

    SvaraRadera