Sidor

måndag 20 augusti 2012

Då så...


Då var det bara fyra arbetsdagar kvar. Hann med mycket viktigt idag på jobbet. Så nu börjar allt kännas rätt lugnt och falla på plats. Enda jag oroar mig lite för är utbildningen på onsdag. Vill att den ska bli bra och det ska bli skönt att få den avklarad.

Idag var jag och klippte topparna o färgade håret. Istället för intensivtoning använde hon en ny oljebaserad färg från Redken. Det som är bra med den är att den inte innehåller ammoniak och att den är vårdande för håret i sex veckor. Det ger en fin glans plus att håret också ska bli två ggr så starkt. Låter ju bra. Luktade ingenting som det annars kan göra. Riktigt nöjd. Men det är jag alltid när jag varit hos Camilla.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar