Sidor

måndag 27 augusti 2012

Mopedincidenten

Jo jag hyrde moped idag. Började med ett dygn för att se att det funkar och att jag vill köra moped. Det visade det sig att det vill jag.

Körde till Tesco och handlade idag. Handlade lite olika yoghurts, mjölk, sex öl, några nagellack, skrubbvante. Gick väl på en 80 kr. Som hittat tycker jag.

Gick utmärkt med moppen. Men man får tänka till lite i vänstertrafiken.

Jag har moppen parkerad utanför min bungalow. Sen när jag kom tillbaka från thaimassage så var den borta. Nyckeln låg kvar inne i min bungalow så jag fattade ingenting.

Gick och pratade med Fredrik o Sandra om det och de tyckte det lät konstigt. När vi stått ett tag och funderat på det kom en av de som jobbar här plötsligt körande på den. Han hade tydligen extranycklar till alla och hade lånat den för att åka och handla. Han bad om ursäkt och jag kunde pusta ut. :)






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar