Sidor

lördag 3 september 2011

Hemkommen från gymmet

Precis hemkommen från gymmet, gick jättebra idag faktiskt. Då menar jag både fysiskt och mentalt. Känner mig helt slut, särskilt i armarna. Det var knappt att jag orkade hålla händerna på ratten på vägen hem.

Här kommer resultatet från dagens träning:

Bänkpress 20 kg*10, 25kg *15*12*10

Axelpress 7kg*13*9*7

Sittande rodd 6 plattor*13*13*10

Benpress 190p *15*15*15

Lårcurl 100p *15*10*10

Situps 18*10*10

Omvända Ryggresningar 15*11*11

Trots att jag haft ett litet uppehåll från gymmet (förra gången jag var där var 18/8) så gick nästan allt bättre än sist. Det som gick sämre var sittande rodd, men det var nog lite för att jag gjorde den sist av allt och jag var ganska trött då. Sen är jag inte heller helt nöjd med insatsen i situps och ryggresningar, där borde jag pressat mig lite mer. Det var den mentala inställningen som gjorde att det inte blev bättre där. Ville liksom bara få det avklarat eftersom jag tycker att det där är lite tråkigt.

Jag var inte helt ensam i gymmet. När jag kom var där en tjej, men sen gick hon och jag var ensam ett tag. Sen kom det en riktigt snygg kille och sen ytterligare en kille. Alla var jättetrevliga faktiskt och det kändes inte alls jobbigt att de var där.

Bänkpressen som jag tycker är lite läskig gick riktigt bra. Både själva utförandet och att ställa in höjden på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar