Sidor

fredag 26 augusti 2011

Vägning

Måndagar är min vägningsdag och det är alltid lite spännande att se veckans resultat. Väger mig alltid på morgonen för att få ett så rättvisande resultat som möjligt. Brukar även väga mig ibland under veckorna för att jag är nyfiken och för att jag vill veta hur jag ligger till. Dock är det måndagens resultat jag dokumenterar och följer upp. Hoppas och tror att det blir ett minus på måndag. :)

Jag tycker att det gått lite segt den senaste månanden så jag hoppas att jag kan få lite styrfart nu igen. Anledningen till att det inte gått så bra som jag velat är väl rent krasst att jag inte skött mig tillräckligt bra. Jag har väl inte gått upp något, men det har gått mycket långsammare än önskat. Jag har haft svårt att fokusera eftersom det varit annat som upptagit mina tankar. Sen så hade jag problem med vågen för ett tag sedan. Helt plötsligt började den visa glädjesiffror (stod ojämnt tror jag) och det tog ett tag innan jag fattade det. När det uppdagades fick det en liten psykologisk negativ effekt, då det kändes som jag backade tillbaka ett par kilon, vilket jag kanske egentligen inte hade gjort.

På måndag hoppas jag iallafall på 1 kilos minskning. Håller tummarna för det. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar