Sidor

lördag 27 augusti 2011

Dagens promenad


Nu har jag varit ute och gått 5km. Jag gick på ett annat ställe än jag brukar. Började i skogen på en lite kuperad slinga. Sen kom jag in på en upptrampad stig. Det var mysigt, men mycket ojämnt underlag med stenar och grenar. Man fick verkligen tänka sig för var man satte fötterna. Det var rätt jobbigt, men gick inte så fort. Det sista kilometrarna var på jämnare underlag så där försökte jag öka tempot något. Kändes dock inte så bra i vänster höft så därför vågade jag inte ta ut steget helt. Förra lördagen kände jag ingenting i höften annars har jag gjort det för det mesta på sistone. Funderar på om jag ska testa att jogga en lite kortare sträcka istället och se om den rörelsen känns bättre för höften. Kanske kan börja med 2.5km.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar