Sidor

måndag 7 maj 2012

Träning

Idag har jag tro det eller ej varit och tränat. Var ett tag sen jag var i Västertorp. Har varit svårt att få plats på de passen jag velat med kort varsel. (läs samma dag). Nu har jag dock tänkt köra 2-3 pass per vecka och planera in dem i förväg. Har bokat 4 pass till fram tills nästa tisdag. På onsdagen åker jag nämligen till Skåne efter jobbet.

Man kan bara ha 5 inbokade pass i taget. Så nu när jag gått på ett så kan jag boka in ytterligare ett. Ska hem och göra det nu. Det var faktiskt väldigt skönt att få röra lite på sig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ta med löpkläder till Domsten så kan vi planera in några träningspass där! Möjligt att vi kan behöva komma ifrån övriga sällskapet ngn gång : )

    /Annika heading for 2 chins!!

    SvaraRadera
  2. Ska absolut ta med mig löpkläder. Blir perfekt det. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med om mitt knä är bra......

      //Peppe

      Radera