Sidor

onsdag 9 maj 2012

Slut i benen och rensad hjärna

Nu har jag varit och spinnat i en timme. Var trött och hade som vanligt väldigt mycket att göra på jobbet. Så under eftermiddagen tänkte jag ett tag att jag skippar kvällens pass. Men sen när jag kom hem bestämde jag mig för att byta om och åka dit. Det var väldigt jobbigt pass, men nu efteråt när jag sjunkit ner i min sköna fåtölj så känns det otroligt skönt. Både fysiskt och mentalt. Känner mig avslappnad och trött i kroppen.

Egentligen hade jag tänkt handla lite mat efter träningen. Men jag hoppade det, så nu ska jag snart koka mig ett par ägg till middag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. skitbra!

    kom ihåg den känslan du hade nu efter passet.

    Känslan av belåtenhet, stolthet, nöjd och mest av allt du förlänger ditt liv.

    Nästa gång du funderar på att låta bli att träna så tänk tillbaka på vilken känsla du hade efter träningspasset!

    Bra kämpat!

    SvaraRadera
  2. Tack ska bevara den känslan. :)

    SvaraRadera