Sidor

onsdag 2 maj 2012

Chinstävlingen

Jag och Annika ska ha chinstävling i Thailand i januari 2013. Mitt mål är att kunna göra en chins då och Annika måste därmed göra minst två för att klå mig. Att göra en chins känns väldigt långt borta för mig. Men idag berättade Annika att hon börjat sin träning mot målet genom att hon varit på pensionärsgympa. Hon tyckte att det var jättejobbigt att lyfta den minsta skivstången utan vikter ovan för huvudet. Så man kan väl säga att vi har en bit kvar båda två.

Jag tänker satsa mest på viktnedgång och konditionsträning under våren och sommaren för att sen under hösten börja köra lite mer styrka. Hoppas att vi lyckas båda två, men helst att jag vinner. Fast för mig är det en stor vinst i sig bara jag klarar en.

If you can dream it, you can do it.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag vinner helst men kommer vara jävligt nöjd med oavgjort om båda klarar en... inte oavgjort om båda klarar ingen.. ;)

    Utmanade mig själv idag o bar matkassen med vänstern....

    SvaraRadera