Sidor

tisdag 5 juni 2012

Dagens träning

Idag tränade jag ben och mage. Jag tycker benen är rätt tråkiga att träna, det roliga är väl i så fall att jag är rätt stark. 140 kg i benpressen känns bra tycker jag och där kan jag nog öka lite ganska snart.

Cablecrusches är lite svårt, så jag var väldigt koncentrerad när jag gjorde dem idag, för att jag skulle ta i med magen. Vet inte om det berodde på koncentrationen, att jag tog i eller att jag hade huvudet i golvet, men jag började iallafall blöda näsblod när jag gjorde den övningen.

Hade lite träningsvärk i triceps imorse, men under eftermiddagen kvällen har den verkligen ökat i styrka. Det är en skön känsla med träningsvärk tycker jag.

Ser redan fram emot morgondagens träningspass. Då ska jag träna rygg och biceps. Det blir skoj.

Får se om jag kör lite cardio också kanske.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat, träningsvärk och näsblod... då vet man att man kämpat väl!!
    Duktig du är, själv är jag född på 80-talet....
    Hejar på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla syster! Du är duktig du med. :)

    SvaraRadera