Sidor

söndag 19 februari 2012

Trevlig kväll

Har haft en jättetrevlig kväll hemma hos Sandra och Fredrik. De bjöd på en mycket god kycklinggryta. Fredriks thaiboxningsvän Pär var också där. Efter middagen spelade vi bilspel. Det var skoj, men jag var rätt dålig. Funderar på att köpa det där bilspelet imorgon. Så kan jag spela det med pappa som kommer på måndag och Kristoffer som kommer på tisdag. Pappa kommer för att lägga nytt golv i mitt vardagsrum och brorsan kommer för att han ska göra några besök i riksdagen och träffa sin mentor.

Nu ska jag sova. Tänkte försöka utan sömntabletter för det är sent och jag är riktigt trött så det borde gå.

Har varit en härlig dag. Gillar livet.

Imorgon ska jag åka till soptippen med allt emballage från soffan som just nu upptar halva lägenheten. Sen tänkte jag åka till en loppis i Sundbyberg som jag hört ska vara bra. Skulle vilja få tag på ett nytt soffbord och tänk vad bra om man kunde fynda det på loppis. Vi får se om det blir några fynd.

Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. När ska vi middaga nästa gång??

    SvaraRadera
  2. Jag och Nicole pratade om att vi borde gå ut och käka nån dag. Vet inte om hon nämnt det för dig? Nån gång i nästa vecka kanske?

    SvaraRadera