Sidor

söndag 19 februari 2012

Söndag

Har hunnit med en hel del idag. Men skulle inte tackat nej till ytterligare en ledig dag. Har så mycket jag vill fixa med här hemma.

Har varit på soptippen och slängt en massa wellpapp och plast från soffan och fåtöljen. Sen åkte jag till Bauhaus och köpte vitfärg till mina golvsocklar. Passade även på att köpa en lite bättre olja till mina ekbänkskivor. Den jag har haft från Ikea har inte varit nåt bra.

Efter det så åkte jag till Ikea och köpte en tv-möbel, badrumsskåp och konsoler till en hylla som jag ska ha i köket. Tyvärr var konsolerna för breda. Får se om det kanske går att såga till dem eller om jag får åka och byta dem.

Sen så har jag sen jag kom hem hunnit slipa och olja in bänkskivorna. Nu får det tränga in lite och sen blir det en omgång till.

Så här ser tv möbeln ut, bortsett från att jag köpte en vit.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. shiiit vad du är duktig!! i helgen var vi på 4 husvisningar, jag är rätt stolt över det =P

    SvaraRadera