Sidor

onsdag 8 februari 2012

Tillbaka på jobbet.

I måndags var jag tillbaka på jobbet. Så himla skönt. Har dock fortfarande ont i halsen. Det vill liksom inte riktigt gå över. Är det inte borta efter helgen kommer jag ringa läkaren igen.

Imorgon åker jag till visingsö på konferens med jobbet. Ska bli riktigt skoj. Allra särskilt ser jag fram emot att få träffa Elin. Hon är verkligen en vän jag saknar.

Sen på lördag har Daniela ordnat en liten födelsedagsfest för mig hemma hos sig. Himla gulligt av henne. Det gjorde mig väldigt glad.

Känner att jag har väldigt mycket trevligt att se fram emot I nästa vecka så har Fredrik och Sandra bjudit hem mig på middag hos dem. Det ska bli väldigt skoj att få träffa Sandra. Känns på nåt sätt som jag lärt känna henne lite trots att vi bara träffats som hastigast. Vet att hon är minst lika gullig och snäll som Fredrik.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar