Sidor

onsdag 8 februari 2012

Homemaid

Igår var Magda och Joanna från Homemaid hemma hos mig och storstädade. Å det var verkligen en storstädning. Det behövdes absolut och jag tror aldrig jag haft så här rent hemma innan. De har gått igenom lägenheten från golv till tak. Rengjort ugn och fläkt till och med. De gjorde verkligen det där lilla extra. Bäddade sängen jättefint och plockade ner alla böcker från mina bokhyllor och dammade dem. Det var rätt rörigt i bokhyllan. Så de sorterade alla böcker och ställde in dem fint. Sen hade de valt ut ett par olika kokböcker med fina framsidor som de ställde med framsidorna utåt. Det såg verkligen fint och genomtänkt ut.

Kändes fantastiskt att efter 12 timmar på jobbet komma hem till en skinande och väldoftande lägenhet.

I fortsättningen kommer det komma en städerska på onsdagar varannan vecka. Känns som en fantastisk lyx att unna sig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. iih jag vet inte om jag skulle våga ha främmande människor.. vågade ju inte ens ta in en dagmatte till buster o tyson förrut =P

    SvaraRadera
  2. Nä det är lite obehagligt. Men så himla lyxigt att slippa städa, så det är värt det.

    SvaraRadera