Sidor

lördag 11 februari 2012

Hemma igen

Kom hem från Visingsö igår. Har haft det så himla skoj. Det var verkligen jättebra organiserat. Så mycket sömn blev det dock inte. Fick nöja mig med ett par timmar, så därför blev det sängen direkt när jag kom hem igår. Somnade innan kl 21 och sov till kl 8 idag. Nu är jag återställd. :)

Drömmer ju ganska ofta konstigt och mycket. Så därför trodde jag att jag inatt drömt att Fredrik haft inbrott i sin lägenhet. Men när jag vaknade och kollade min telefon såg jag att det inte var en mardröm. Obehagligt och kränkande med inbrott. Måste kännas lite som ett övertramp i integriteten att nån har varit hemma och gått runt i ens lägenhet och plockat åt sig det de vill ha. Fy för det!

Ikväll blir det en liten födelsedagsfest för mig hos Daniela. Skoj, skoj! Måste få tag på sällskapsresafilmen. Vi ska köra en rolig repliktävling med den.

Nu blir det lite frukost. Kvarg är väl det som jag har hemma, men det kommer sitta fint.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar