Sidor

måndag 7 november 2011

Måndag

Ny vecka igen. Tiden går så fort känns det som. Den senaste veckan har jag varit noga med att väga mig varje dag så att jag får bra koll och en säker snittvikt. Ska fortsätta på samma sätt. Skriver om lite om viktresultatet  efter denna vecka. Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och äter nu middag som jag lagade lite snabbt. Köpte grillad kyckling som jag fräste med lite smaksatt creme frachie. Pasta till det. 40 gram per portion blev det. Den här pastan jag har nu är så lätt på nåt sätt så det blir en rätt bra portion. Hade en innan som måste varit tyngre, för då tyckte jag inte att 50 g var alls mycket. Gjorde två portioner så nu har jag färdig mat i kylen att värma när jag kommer hem imorgon kväll. Jobbar kväll imorgon, men ska iväg på ett läkarbesök kl 9. Sen tänkte jag styrketräna innan jobbet imorgon. Ikväll ska jag köra spinning kl 19. Bestämde idag att jag nog måste avvakta lite med att jogga. Vill skona mina leder och inte bli skadad. Hoppas kunna börja med det i typ april istället. Ska köra hårt på kvällens spinning så att jag svettas jättemycket. Ska ta med en liten handduk så att jag kan torka svetten ur pannan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar