Sidor

söndag 22 januari 2012

Iskallt

Har haft svårt att sova bra på sistone. Har svårt att somna, vaknar flera gånger och drömmer mycket. Särskilt jobbigt att jag ibland har drömt mardrömmar. I fredags drömde jag att hemlösa gjorde inbrott i min lägenhet och sen blev jag misshandlad av en av dem. Det var en medelålders sliten och alkoholiserad man som slog sönder ansiktet på mig. Obehagligt eftersom jag drömde allt så detaljerat och verkligt. Ska i varje fall försöka förbättra sömnen så ikväll så förberedde jag genom att kyla ner sovrummet. Nu ligger jag under täcket och huttrar. Hoppas dock att den sänkta temperaturen ska bidra till att jag får sova hyfsat inatt. Känner mig trött, men det är dock inte alltid det betyder att jag kan somna. Sömnproblemen har gjort att jag ätit sömntabletter av lite olika slag ett tag. Men nu ska jag alltså försöka vara utan. - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar